Shop Mobile More Submit  Join Login
×

:iconredgeandlilly: More from RedgeandLilly





Details

Submitted on
September 13, 2010
File Size
1.5 KB
Link
Thumb

Stats

Views
1,060
Favourites
21 (who?)
Comments
73
×
1) You've ever reffered to your clothes as 'Artificial Skin' or your shoes as 'Artificial hooves'. (sp? :D)
2)If you've ever shouted, in a public place, to a passing red tailed hawk "What's up Tobias?"
3) If you've ever eaten instant maple and ginger oatmeal for the express purpose of keeping a Yeerk out of your head.
4 ) If you don't cuss out your adversaries in English anymore. They are no longer %##^&@!# or jerks anymore they are "Dapsens."
5) If your computer's spellcheck no longer rejects words like 'Andalite', 'Yeerk', 'Visser', 'Hork-Bajir', 'Taxxon', 'Animorph' etc.
6) If when you heard the song 'I'm Blue' by Eiffel 65 you immediately thought of Ax.
7)If you ever wondered if the old lady in book #10 was your grandma.
8) If you ever wanted to draw a picture of those Hork-Bajir playing poker in book #33.
9) If you knew that by bathing in grape juice Visser three turned the color of an Andalite female.
10) If you've ever cussed in Andalite or Yeerk in a public place.
11) If you've seen a black limo and your first thought was automatically 'Visser three'
12) If you've ever tried to aquire and morph one of your pets.
13) If you've ever wanted to make your own Animorphs Clue game. (You would be surprised the number of people I've had on this one.)
14) If you can look at this list and honestly say "Guilty." o.O XD
GUILTY AND UNASHAMED!!:D lol. Yeah this is another list of some of the crazy things we Animorph fans do. This is the second cause I missed some in the last one. Thanks to everybody who pointed some of these out to me or helped inspire others.
Add a Comment:
 
:iconhappysunshinekitty:
Happysunshinekitty Featured By Owner May 26, 2014  Student Artist
Obsessive I mean
Reply
:iconhappysunshinekitty:
Happysunshinekitty Featured By Owner May 26, 2014  Student Artist
I also draw Andalites at school and mah friends are like🙀 whas dat and I say, HIS NAME IS AXIMILI!and then I squish my face up against it or kiss it. Omg I'm so obnsesive🙀
Reply
:iconhappysunshinekitty:
Happysunshinekitty Featured By Owner May 26, 2014  Student Artist
I have done 1,2,3,4,5,9,10,11,12and 14
I also yell at my friend for saying the word andalite out in public or outside. I yell- whisper, "Anya, shut up you dapsen visser three might be here or some other bad guy!" And she is that big flashing neon sign that says, IM AN ANDALITE COME KILL ME
Reply
:iconandalitesrule:
AndalitesRule Featured By Owner Feb 2, 2014
Everything exept 7 and 8
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner May 18, 2013
lol thanks!
Reply
:iconaximilifaolan:
aximilifaolan Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist Writer
guilty, definitely guilty XDD

i have to say i've done more than half of these before. and number 6... OMG I'M NOT THE ONLY ONE XDDDDD

and number 9... just.... yes. this was my first thought. i literally burst out laughing... i was like 'OOOOH VISSER, YOU'RE SO BEAUTIFUL NOW!' XDD
Reply
:iconjargurl:
JARGURL Featured By Owner Sep 5, 2012
number 9.
when i read he has bath in grape juice, i was like "wait a second.....omg,YES!"


bigger question: did ax do that on purpose?
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 16, 2012
lol probably. :)
Reply
:iconjargurl:
JARGURL Featured By Owner Sep 16, 2012
andalite humor, lol
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 16, 2012
indeed. XD
Reply
:iconsnowfur45:
Snowfur45 Featured By Owner Jan 16, 2012  Hobbyist
Im called a wierdo by my friends...I drew andalites and yeerks at school. I believe in yeerks and andalites, not the animorphs but everything else yeah.. O.o
Reply
:iconandalitesrule:
AndalitesRule Featured By Owner Feb 1, 2014
Me too! All the time. Yeah, I don't think the animorphs are or we're real. But the yeerks, andalites, hork bajjir ect. Yeah I belive in them.
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Jan 25, 2012
I did that stuff in school too but since I was homeschooled it didn't really matter that much! XD My sister told me I was a weirdo. Still tells me that.
Reply
:iconsnowfur45:
Snowfur45 Featured By Owner Jan 16, 2012  Hobbyist
2,3,4,5,8,9,10,11,12(Really guilty on 12) 14 GUILTY!
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Aug 28, 2011
Lol me too! I'm guilty of all of them and of all of the ones on my first list too. XD Thanks for the favorite btw! :D
Reply
:iconswchick:
swchick Featured By Owner Aug 28, 2011
Guilty of 2, 4, 5, 8, 9, 10, 12, AND 14. :D
Reply
:icondragonstomp:
DragonStomp Featured By Owner Jun 23, 2011
OMG iv'e done all of them multiple times!! :D mostly the aquire a pet one
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Jun 23, 2011
lol XD me too XD
Reply
:iconkimivampireprincess:
kimivampireprincess Featured By Owner Nov 27, 2010  Hobbyist General Artist
i am guilty oooooff....
1, 2, 4, 5, 7, 9, 11, 12 and 14. xD
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Nov 27, 2010
lol. XD I am guilt of all of them but I haven't done some of the ones on my first list. :D Yep its safe to say I get stared at a lot. What about you? :)
Reply
:iconkimivampireprincess:
kimivampireprincess Featured By Owner Nov 28, 2010  Hobbyist General Artist
ohhhhhhhhhhh yes. xD even in my own group of friends, who all do crazier shiznits than i do. they just don't understand... *sniff sniff* even though i've tried explaining it to them many of times...which explains why i have no one to roleplay with during lunch or afterschool.
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Nov 28, 2010
Fortunately I did. :) There's roleplay sites though right?
Reply
:iconkimivampireprincess:
kimivampireprincess Featured By Owner Nov 29, 2010  Hobbyist General Artist
i suppose, i suppose. xP but i'm always too lazy to look, and i can't stand illiterate people. xD
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Nov 29, 2010
Too true. :) I have been on one roleplay site and I haven't visited for over a year... o.O Oh well...:D
Reply
:iconkimivampireprincess:
kimivampireprincess Featured By Owner Nov 30, 2010  Hobbyist General Artist
too bad DA doesn't have a reliable group to join... xD
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Nov 30, 2010
Oh there's plenty of animorphs groups but I'm not sure how much roleplay they do . . . I've never really checked. Most of the roleplay I do is actual acting like live in person stuff so I'm not really into the online roleplay. :D
Reply
(1 Reply)
:iconsolitarytraveler:
SolitaryTraveler Featured By Owner Sep 26, 2010
I've tried to acquire my dog.....:blush:
Reply
:iconandalitesrule:
AndalitesRule Featured By Owner Feb 1, 2014
Dog, chinchilla, guinea pig,cat,my friends beta fish, ect. ect.
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 27, 2010
lol. me too. My dog, my cat, the neighbors horse. .. XD
Reply
:iconsolitarytraveler:
SolitaryTraveler Featured By Owner Sep 27, 2010
*sigh* No luck :crying:
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 27, 2010
lol me neither but gotta try. :)
Reply
:iconsolitarytraveler:
SolitaryTraveler Featured By Owner Sep 30, 2010
yeeeess. :D
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 30, 2010
:D
Reply
:iconjoemerl:
JoeMerl Featured By Owner Sep 22, 2010  Student Writer
Is that color difference thing definitive canon? :confused:

And Animorphs Clue? Hmm...:iconthinkingplz:
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 23, 2010
I've actually done a deviation on it. I didn't expect any replies at all but lots of people were like " OMG I wanted to make my own clue game too!"
Reply
:iconjoemerl:
JoeMerl Featured By Owner Sep 23, 2010  Student Writer
Heh, obsessive minds think alike. :XD:
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 23, 2010
Yeah that's the truth. XD
Reply
:iconpofinluvr14:
pofinluvr14 Featured By Owner Sep 19, 2010  Hobbyist Digital Artist
1) Guilty!
2) Guilty and so proud of it!!! :dance:
3) Wow, guilty as charged. xD
4) :rofl: I forgot about that one. =D
5) So true. =3
6) I can't hnoestly say that I have, but now I wish I had thought of Ax. :giggle:
7) Naw, I usually don't remember non-main characters very well...:blush:
8) Yes, but sadly, the only two things I have the ability to draw are cats and robot monkeys. D8
9) :dummy: I so thought of that! =D
10) Lol, I don't cuss at all. ^^;
11) YES I DID!
12) YEP. :iconexcitedplz:
13) I don't know what clue is. ^^;
14) :wave:
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 19, 2010
Lol. Guilty of all charges. 10)oh I don't cuss hardly but if I do its usually in andalite or yeerk XD
13) You mean you've never played the board game Clue?
Reply
:iconpofinluvr14:
pofinluvr14 Featured By Owner Sep 19, 2010  Hobbyist Digital Artist
10) Lol, I guess that's harmless. =3
13) Uh...Nope. ^^;
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 19, 2010
lol. We must educate you. . .XD
Reply
:iconpofinluvr14:
pofinluvr14 Featured By Owner Sep 19, 2010  Hobbyist Digital Artist
Haha. =D
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 20, 2010
:D
Reply
:iconlittlegreengamer:
LittleGreenGamer Featured By Owner Sep 17, 2010  Hobbyist General Artist
I'm not really sure if I've done any of those things, but I definitely must say, reason #3 caught my special attention.

There's one hero in this world that can ensure the practice of eating oatleal regularly to fight off those nasty Yeerks: I'm talking about the almighy Wilford Brimley of course :D :iconwilfordbrimleyplz: "Quaker Oats! It's the right thing to do." He's a tough cookie who's battled diabetes for so long, heaven only knows what battle he'll put up against those Yeerks! Wilford is immortal! XD
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 18, 2010
Lol. :D
Reply
:icontraycon3:
traycon3 Featured By Owner Sep 15, 2010
Sort of did 2...But it was more like me driving with a friend and slamming on the breaks when a hawk swooped down in front of my car to grab some roadkill and screaming out "OMG TOBIAS!!!!"

5...depends on the computer. 6...I've thought of reasons why it, unfortunately, can't be Ax, sadly...^^;

9, Hell yes. :3

Who hasn't done 12?

And now I wanna do 13...

-t3
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 15, 2010
lol. XD I have tried to do thirteen! I think I have done everything on this list. . . .:D
Reply
:icondak-hamee13:
Dak-Hamee13 Featured By Owner Sep 15, 2010  Hobbyist General Artist
So, I guilt for, 1 2 4 5 6 (check my gallery. hat pic what inspired you for that one?) 9 10 14
Aren't I awesome :meow:
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 15, 2010
Which one? There's a lot. lol. Everything on this list I am guilty of. XD I also have a few more I need to add but I haven't got enough new ones for an entire list so I'll wait until I do to post them. Yes indeed you are awesome. :D
Reply
:icondak-hamee13:
Dak-Hamee13 Featured By Owner Sep 15, 2010  Hobbyist General Artist
I have a pic of an andalite singing "I'm blue"
Reply
Add a Comment: