Shop Mobile More Submit  Join Login
1) If you've ever gone to MCDonald's and ordered a happy meal with 'extra happy'
2) If you've ever stopped yourself from swatting a fly cause it might be one of the Animorphs in morph
3) If you've ever put a slug up to your ear to see if it was actually a Yeerk.
4) If you've ever named your cat Fluffer or your dog Homer.
5) If you've actually verbally sparred with a friend over the Spiderman vs. Batman case.
6) If you've shouted "They're everybody's minutes!" In a public place and have been stared at accordingly.
7) If you know there really is a site like in book sixteen.
8) If you've read the entire book series and watched the entire TV series and know the two aren't really comparable.
9) Ifyou still watch the TV series anyway.
10) If you never use the phrase 'That's crazy' anymore its; "Loopy, nutso, insane to the membrane."
11) If you've ever stared at a person's ear until they ask you what you're staring at you little freak, or walk away slowly. . .
12) If when you found out there really was a group called 'The Sharing' you danced around the room going "OMG, OMG, OMG!"
13)If you are looking at this list and can raise your hand and say honestly. "DID IT!" :D
I can honestly say "DID IT!" To most of these. To those of you that don't know those two sites I mentioned are real so here is the link for the one in number 7) [link] and the one in refrence to the sharing; [link]
Add a Comment:
 
:iconvampireketsuki:
VampireKetsuki Featured By Owner Jul 31, 2014  Student Photographer
What about Tobias's cat, Dude?
Reply
:iconandalitesrule:
AndalitesRule Featured By Owner Feb 4, 2014
Does that actually work? Asking for a happy meal with extra happy? Does it REALLY work?
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Feb 12, 2014
lol they gave me really weird looks
Reply
:iconavix215:
Avix215 Featured By Owner Jan 21, 2013  Hobbyist General Artist
I LOVE YOU
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Jan 21, 2013
lol thanks! :D
Reply
:iconavix215:
Avix215 Featured By Owner Jan 21, 2013  Hobbyist General Artist
:D
Reply
:iconjargurl:
JARGURL Featured By Owner Sep 5, 2012
i don't like the tv series, they messed up alot.
Reply
:iconspuderific:
Spuderific Featured By Owner Apr 4, 2011
hm, maybe I should try reading the books so I can understand these points better (All I've read is various Fanfics)

Batman can beat Spidey :P

T-there's a real Sharing site......? *pulls out a cushion and :faint:*
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Apr 4, 2011
lol Yes there is. XD That was about my reaction when I saw it for the first time. :D Hmm...maybe but I still like Spiderman. He's cool. Thanks for the fav. too!
Reply
:iconspuderific:
Spuderific Featured By Owner Apr 4, 2011
Y'know, I've actually had people come up to me and stare into my ear....They were trying to look through to the other side :P

Batman has a cool Car though (Chicks dig the Car :lol:)
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Apr 4, 2011
I've had people do that to me too. XD Actually I'm a "chick" and I care nothing about cars. (Just so long as it runs and has good gas milage) Yeah but Spider man does cool ninja moves. That's way cooler in my book. Batman has to rely on a bunch of equipment to help him.
Reply
:iconspuderific:
Spuderific Featured By Owner Apr 5, 2011
I bet Batman could beat him without gadgets. He's had years of training in practically every martial arts

I Had an idea for a crossover Animorphs Story (even though I know now Spider-man is considered ficticious in Animorphs)

My idea was a person who is bonded with the Venom Symbiote, joins The Sharing, only to discover it's true colors, when he asks to become a new member.
He reveals what he truly is shortly after they force a yeerk into him, only to have it violently ripped out by the protective Symbiote.
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Apr 6, 2011
Sounds interesting. I think it would be interesting to read but I don't read enough spiderman comics to know how to write it.
Reply
:iconspuderific:
Spuderific Featured By Owner Apr 6, 2011
Same here with both Spiderman and Animorphs :P
The main thing I know about Venom is from his appearances in the 90's Spider-man Cartoon and his short screen time in Spider-man 3......and what I've read about him on Wikipedia
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Apr 6, 2011
lol. XD I've read a lot of animorphs but very little spiderman.
Reply
(1 Reply)
:icontraycon3:
traycon3 Featured By Owner Sep 6, 2010
xDDD I nearly actually told someone they could only order a happy meal if they ordered it with "Extra Happy". I caught myself in time, though. XDDD

Also, I know about both of those sites and used to be a member of the one. XDDD Waaaaay in the past.

-t3
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 6, 2010
Lol.Which one? o.O If you're talking about the one in number seven yeah me too! :) I haven't been on in a long time though. What was your username? If I'm being toomuch of a creepy stalker person tell me and I'll stop asking questions. I just never thought there were this many people still into animorphs! I'm not alone! XD
Reply
:icontraycon3:
traycon3 Featured By Owner Sep 6, 2010
xDDD Yeah, number seven. I was traycon3 on there. :3

And I don't find that creepy at all. I love meeting new Ani-fans too! :3

-t3
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 6, 2010
:D I was AndaliteRockerBabe. :)
Reply
:icontraycon3:
traycon3 Featured By Owner Sep 7, 2010
Awesome. :3 I still love to RP Animorphs.

-t3
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 7, 2010
I haven't in awhile. I should go do that. . .
Reply
:icontraycon3:
traycon3 Featured By Owner Sep 7, 2010
XD Yes. Yes you should. It's so much fun. :3

-t3
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 7, 2010
Lol. XD kay.
Reply
:iconrubydasquirlz:
RubyDaSquirlz Featured By Owner Sep 6, 2010  Student Writer
I've done a few things on this list, and I plan to do a few more!! X3
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 6, 2010
lol. I think I've done everything but number three. :D XD I need to add yeliing "Sup Tobias?" At a passing hawk. Or 'if your computer's spellcheck no longer rejects Hork-Bajir, Visser, Andalite, Animorph, Yeerk, etc.' XD
Reply
:iconrubydasquirlz:
RubyDaSquirlz Featured By Owner Sep 6, 2010  Student Writer
I SWEAR, at my college (which is not US) I've seen look-a-likes of human Tobias and Ax from the TV show and it's SO freaky........
... Mind you, I've only seen them the once though the Tobias one used to go on my bus.... I wonder whether he'll be on my bus this year...
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 6, 2010
Oh man that would be freaky! Though not as freaky as seeing a look alike of Visser 3! O.O XD
Reply
:iconrubydasquirlz:
RubyDaSquirlz Featured By Owner Sep 6, 2010  Student Writer
Yeah.... Though we mustn't be rude about him, remember.... ~whisper~ He might be watching us....
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 6, 2010
*looks around* Oh crud. O.O XD
Reply
:iconrubydasquirlz:
RubyDaSquirlz Featured By Owner Sep 6, 2010  Student Writer
~loud deliberate voice~ Yeah, I agree, Visser 3 is to be one of the greatest rulers of the galaxy EVER!!!
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 6, 2010
I think Visser one rocks too but Visser three definately has his moments.
Reply
(1 Reply)
:iconpofinluvr14:
pofinluvr14 Featured By Owner Sep 4, 2010  Hobbyist Digital Artist
1) Would have done it, but my mom stopped me. :depressed:
2) Asdfghjkl!!! DID IT!!
3) :paranoid: Don't tell anyone that I did...>.>
4) I'm gonna have a golden retriever one day and he's gonna be named Homer! :la:
5) :rofl: Yup. =D Spiderman would totally win cuz he has actual mutant powers while Batman's just a normal human with a lot of training. >8D
6) First one that I can't honestly say I've done in some form or fashion. 8D BUT I AM NOW!! :dance:
7) YES! Searched the internet right after reading the underground for the first time.
8) THANKYOU THAT YOU KNOW MY PAIN. DDD8 The TV show sucked compared to the books! And I don't say "sucked" very much!
9) HAHAHA. Ya got me. >.>;
10) *innocent grin* And what's wrong with that? 8D
11) I did that just for laughs one time on purpose. =D
12) THERE IS?!?! OMYWORD OMYWORD OMYWORD!!!!
13) YUSH! *raises hand and waves it around crazily*
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 4, 2010
lol. XD lol. XD I can too. Done everything on this list except number three. If I ever do it won't be me holding it up to my ear. Gah I can't stand those things. o.O #12? lol. Yeah my friend showed it to me a few years ago and I nearly fainted. :D
Reply
:iconpofinluvr14:
pofinluvr14 Featured By Owner Sep 4, 2010  Hobbyist Digital Artist
I THINK I JUST FAINTED TOO. 8DDDDD
I absolutely love this! =D
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 4, 2010
Thanks. :) It just occured to me one day to write down all the crazy stuff I've done. :) Turns out that lots of other people do it too. XD
Reply
:iconpofinluvr14:
pofinluvr14 Featured By Owner Sep 4, 2010  Hobbyist Digital Artist
Yes, cuz we're all crazy fan people!! :iconpineappletardplz:
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 5, 2010
Yes but that's the beauty of it. :)After awhile people stop looking at you funny and just shrug and go "There goes another one." XD
Reply
:iconpofinluvr14:
pofinluvr14 Featured By Owner Sep 5, 2010  Hobbyist Digital Artist
:rofl: Pure brilliancy at work, right there. xD
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 5, 2010
Lol. Thanks. :hug: Tell me if it works! :)
Reply
(1 Reply)
:iconstarscream64:
starscream64 Featured By Owner Sep 4, 2010
DID IT!! A couple of them, anyway.

To add to it, I've also had a discussion on whether or not cheese tastes orange.

I also, to this day, think of my shoes as "artificial hooves." No joke. :nerd:
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 4, 2010
lol. I can't put on a shirt without thinking 'artificial skin' XD I am so obsessed. I also need to add to the list that I've yelled at a passing hawk. "Hey Tobias what's up?" I'm sure there's tons more but these are the ones I can claim personal experience with. :D Done everything on the list except number three.
Reply
:iconandalitesrule:
AndalitesRule Featured By Owner Feb 1, 2014
Oh yeah! Me too! Totally gonna try the slug thing though.
Reply
:iconjoemerl:
JoeMerl Featured By Owner Sep 3, 2010  Student Writer
Heh, thanks for the links. =D And though I can't quite remember where #10 comes from, I think I'll start doing that now. ;-)
Reply
:iconandalitesrule:
AndalitesRule Featured By Owner Feb 2, 2014
It's from number 21: the threat
Reply
:iconjoemerl:
JoeMerl Featured By Owner Feb 3, 2014  Student Writer
Thanks. :-)
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 3, 2010
lol. XD Its from book #22 I'm pretty sure. Maybe #21. Somewhere around there. :D
Reply
:iconjoemerl:
JoeMerl Featured By Owner Sep 3, 2010  Student Writer
Ah, okay. :-) Thanks.
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 4, 2010
Totally welcome. :)
Reply
:icondoodlee-a:
Doodlee-a Featured By Owner Sep 3, 2010  Student Digital Artist
8,9, and 13 for me! I actually have the first two movies of the series.
Reply
:iconredgeandlilly:
RedgeandLilly Featured By Owner Sep 3, 2010
lol. I've watched them on youtube and my Bff has all four. :D So I've seen all the ones that came out on video and some that didn't. I think I've done everything on the list except put a slug to my ear. o.O
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconredgeandlilly: More from RedgeandLilly





Details

Submitted on
July 19, 2010
File Size
1.3 KB
Link
Thumb

Stats

Views
1,655
Favourites
20 (who?)
Comments
172
×